Home » » My Inspirator

My Inspirator

Bob Sadino (lampung, 9 maret 1933), and have the call OM Bob, is a businessman from Indonesia who do business in the field of food and livestock, He is the owner of the business network kemfood and kemchick, and many opportunities to meet with officials, he often uses short-sleeved shirt and shorts that became his trademark, and Bob Sadino born from an affluent family.
Bob Sadino in my opinion is a very figure we should emulate, Simple thought, firm, and honestly made ​​him boss highly respected by the men and the people around him.
Bob aphorisms Sadino. !!!
> want to be rich ? quit school or quit college now, and start action, because the science in the field is more important than science in school or college.
> Want success do not be afraid to try.
> With the failures we can learn, how to better future, so , Do not ever be afraid to. failed.


Artinya :
Bob Sadino (Lampung , 9 Maret 1933), dan mempunyai panggil OM Bob, adalah seorang pengusaha asal Indonesia yang berbisnis di bidang makanan dan peternakan. Ia adalah pemilik dari jaringan usaha Kemfood dan Kemchick. dan banyak kesempatan bertemu dengan para pejabat, ia sering menggunakan kemeja lengan pendek dan celana pendek yang menjadi ciri khasnya, dan Bob Sadino lahir dari sebuah keluarga yang hidup berkecukupan.
Bob Sadino menurut saya adalah sosok yang sangat patut kita teladani, Pemikiran yang sederhana, tegas, dan jujur membuatnya jadi bos yang sangat disegani oleh anak buah dan orang-orang disekitarnya.
Kata-kata mutiara Bob sadino !!!
>Mau kaya? berhentilah sekolah atau berhentilah kuliah sekarang juga, and start action, karena ilmu di lapangan lebih penting daripada ilmu di sekolahan atau kuliahan.
>Ingin sukses jangan takut mencoba.
>Dengan kegagalan kita bisa belajar, bagaimana ke depan lebih baik lagi. Jadi, jangan pernah takut untuk. gagal.

0 komentar:

Posting Komentar

Cari tulisan lain.....

Blibli.com

Ikuti Blibli.com Blog Competition Intel 2in1, hadiah laptop 10 ribu