Home » » I’m now until 10 years later

I’m now until 10 years later


10 years to come I want to open a sports clothing store. I should be entitled intentions opened his own clothing store, I'll look for his own capital with the way I work together .10 next year God willing I already have my own shop

Artinya:
10 tahun akan datang saya ingin membuka toko baju olahraga . saya menpunyai niat membuka toko baju sendiri, modalnya saya akan mencari sendiri dengan cara saya bekerja sama.10 tahun mendatang insyaallah saya sudah mempunyai toko sendiri

10 years from now I want to be a professional footballer players to train with my friends if God willing one day I'll become a professional footballer I would not be wasting it

Artinya:
10 tahun yang akan datang saya ingin menjadi pemain pesepakbola professional dengan berlatih bersama teman-teman saya  jika Tuhan berkehendak kelak nanti saya  menjadi pemain bola professional saya tidak akan menyia-yiakan itu.


0 komentar:

Posting Komentar

Cari tulisan lain.....

Blibli.com

Ikuti Blibli.com Blog Competition Intel 2in1, hadiah laptop 10 ribu