Home » » My school

My school

paragraf one



In morning birds flying gowhere, I kiss the orchid flower an increasingly refreshing when the skin of my hands touch the grass wet by the morning dew i ready for school

Artinya:
Pagi yang cerah burung bernyanyi dengan riangnya, kucium aroma bunga melati yang semakin menyegarkan terasa kesejukan ketika kulit tangan saya menyentuh rumput basah oleh embun pagi saya siap untuk sekolah

One of the places in my school are also quite interesting and fun to enjoy the atmosphere of the school is the cafeteria at school Yes indeed I always crowded school cafeteria during school hours though thanks

Artinya:
Salah satu tempat di sekolah saya yang juga cukup menarik dan menyenangkan untuk menikmati suasana adalah kantin  sekolah.Yes di sekolah memang kantin sekolah saya selalu ramai meskipun pada jam pelajaran terima kasih

The ITACO, I learned a lot from that I was not able to and until finally I became able, to school I was so I should be able to learn


Artinya:
di ITACO, saya belajar banyak dari yang tadinya saya tidak bisa dan sampai akhirnya sayapun bisa, untuk sekolah saya itu ya saya harus bisa dengan belajar


0 komentar:

Posting Komentar

Cari tulisan lain.....

Blibli.com

Ikuti Blibli.com Blog Competition Intel 2in1, hadiah laptop 10 ribu