Home » » My Future

My Future


My hope in the future is able to make my parents happy, and I know the exact expectation of my parents was that I became a successful person, not arrogant, friendly to the multitude, and courteous to older people, I'll realize all the personal expectations of my parents, and I am the man I can certainly be optimes successful people, and was able to help my parents in the future.

Artinya:
Harapan saya ke depan adalah mampu membuat orang tua saya senang, dan saya tahu harapan yang tepat dari orang tua saya adalah bahwa saya menjadi orang yang sukses, tidak sombong, ramah kepada orang banyak, dan sopan kepada orang tua, saya akan mewujudkan semua harapan pribadi dari orang tua saya, dan saya laki-laki saya pasti bisa menjadi orang sukses optimes, dan mampu membantu orang tua saya di masa depan.


0 komentar:

Posting Komentar

Cari tulisan lain.....

Blibli.com

Ikuti Blibli.com Blog Competition Intel 2in1, hadiah laptop 10 ribu